Warunki najmu

Rezerwacja

Rezerwacja

Rezerwacja pojazdu za pośrednictwem portalu następuje po:

  • akceptacji Regulaminu oraz Warunków Umowy Najmu przez osobę zamawiającą
  • akceptacji zamówienia przez Wypożyczalnię.
    Wypożyczalnia przed akceptacją rezerwacji może wymagać od klienta dodatkowych informacji. np. danych osobowych, danych z dokumentu tożsamości, prawa jazdy.
  • potwierdzeniu rezerwacji przez Zamawiającego
Anulowanie rezerwacji

Anulowanie rezerwacji

Do momentu odbioru pojazdu Klient może anulować rezerwację Pojazdu ze zwrotem odpowiednio:

  • Opłat wniesionych przy składaniu zamówienia pod warunkiem złożenia oświadczenia o anulowaniu.
  • Rezerwacji, co najmniej na 7 dni przed uzgodnioną przez Strony datą wydania zamówionego pojazdu.
Płatności

Płatności

Wszystkich płatności można dokonać w momencie odbioru samochodu lub przelewem na konto w Bank PKO BP 13 1020 5226 0000 6402 0637 4294.

Odbiór pojazdu

Odbiór pojazdu

Samochód jest podstawiony Klientowi o godzinie oraz w miejsce wskazane przez niego w formularzu zamówienia lub uzgodnionym później.

Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje zawierające dane identyfikacyjne oraz kontaktowe wraz z opisem reklamowanej usługi, należy składać na adres poczty elektronicznej: reklamacje@newrent.pl. Odpowiedź na reklamację będzie udzielona pocztą elektroniczną na adres e-mail lub telefonicznie w terminie 14 dni od jej otrzymania.

Najemca

Najemca

Najemcą samochodu może zostać tylko osoba, która ma ukończone 21 lat, prawo jazdy uprawniające do poruszania się po Rzeczypospolitej Polskiej od trzech lat oraz posiada kartę kredytową.

Awaria

Awaria

W przypadku jakiejkolwiek awarii, unieruchomienia samochodu, kolizji drogowej i innych zdarzeń związanych z wynajętym autem, prosimy o bezzwłoczny kontakt z numerem infolinii 791 050 890. Nasz pracownik udzieli wyczerpujących informacji na temat dalszego postępowania. Infolinia dostępna jest non-stop – 24 godziny na dobę, przez cały rok, również dla osób dzwoniących spoza Polski.

infolinia dostępna 24 h/7 przez cały rok,
również dla połączeń spoza Polski

+48 791 050 890

FAQ

Rezerwacja

Jak można zarezerwować samochód?

Najłatwiej przez nasz internetowy formularz rezerwacji. Należy w nim wybrać preferowaną klasę samochodu, daty odbioru i zwrotu, wyposażenie dodatkowe oraz podać swoje dane.

Potwierdzeniem dokonania rezerwacji jest mail zwrotny wysłany na podany podczas rezerwacji adres mailowy. Jeśli nie masz dostępu do internetu, możesz skorzystać z naszej infolinii +48 71 307 90 00 lub skontaktować się bezpośrednio z nami. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt.

Jakie dokumenty są wymagane, żeby wynająć samochód?

Prawo jazdy i drugi dokument tożsamości (dowód osobisty albo paszport).

Czy osoba nieposiadająca firmy może wynająć samochód?

Tak. Wystarczy, że ma ukończone 21 lat, posiada ważne od co najmniej roku prawo jazdy oraz okaże drugi dokument tożsamości.

Czy w ofercie dostępne jest wyposażenie dodatkowe, np. GPS?

Tak. Oferujemy wszystko, co może być przydatne w krótszych i dłuższych podróżach – GPS, foteliki dziecięce. Jeśli rezerwujesz samochód przez telefon albo bezpośrednio w oddziale New Rent, nasz pracownik sprawdzi dostępność wyposażenia i skalkuluje cenę jego wypożyczenia. Korzystając z formularza na stronie internetowej, będziesz mógł to zrobić samodzielnie. Wystarczy że zaznaczysz element wyposażenia, a jego cena zostanie automatycznie wyliczona dla wybranego okresu wynajmu.

Gdzie mogę odebrać zarezerwowany samochód?

Samochód możesz odebrać w jednym z wielu oddziałów na terenie całego kraju. Za dodatkową opłatą możemy też podstawić samochód w dowolnie wybrane miejsce np. na lotnisko, dworzec czy pod hotel.

Czy mogę odebrać samochód na lotnisku?

Tak. Podstawiamy samochody na wszystkie lotniska w Polsce. Oddziały naszej wypożyczalni zlokalizowane są na największych lotniskach w Polsce (Gdańsku, Krakowie, Katowicach, Warszawie, Modlinie, Wrocławiu).

Czy mogę zarezerwować samochód w przeddzień lub dzień odbioru?

Tak. Jeśli potrzebujesz wynająć samochód natychmiast, skontaktuj się bezpośrednio z numerem infolinii +48 733 007 009

Czy samochody mają limit kilometrów?

Tak, ale możesz je bez żadnego problemu zmienić. Skontaktuj się z nami.

Czy samochód może prowadzić tylko osoba, która go wynajęła?

Nie. Możliwe jest upoważnienie dodatkowych kierowców. Ich dane należy zgłosić najpóźniej w dniu wynajmu samochodu. Konieczne będzie też okazanie dokumentów tożsamości i ważnego prawa jazdy. Jeśli wynajmujesz samochód przez formularz na stronie internetowej możesz od razu podać dane dodatkowych kierowców. Dzięki temu w dniu odbioru samochodu procedura jego wydania będzie znacznie krótsza. Pamiętaj, że dane dodatkowych kierowców należy zgłosić najpóźniej w dniu wynajmu samochodu. Konieczne będzie też okazanie ich dokumentów tożsamości i ważnego prawa jazdy.

Nie mam polskiego prawa jazdy. Czy mogę mimo to wynająć samochód?

Tak. Jeśli Twoje prawo jazdy zostało wydane w jednym z poniższych państw, możesz poruszać się po terenie Polski:

Albania, Austria, Bahamy, Bahrajn, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Bułgaria, Cypr, Chorwacja, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Estonia, Filipiny, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Gujana, Hiszpania, Holandia, Iran, Irlandia, Islandia, Izrael, Kazachstan, Korea Południowa, Kuba, Kuwejt, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Maroka, Monako, Mongolia, Niemcy, Niger, Norwegia, Pakistan, Polska, Portugalia, Republika Mołdawii, Republika Środkowej Afryki, Republika Południowej Afryki, Rosja, Rumunia, San Marino, Senegal, Seszele, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Tadżykistan, Turkmenistan, Ukraina, Urugwaj, Uzbekistan, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Wybrzeże Kości Słoniowej, Zimbabwe.

Osoby posługujące się prawem jazdy wydanym m.in. w USA, Kanadzie, Japonii, Australii i Turcji muszą posiadać również prawo jazdy międzynarodowe.

Czy mogę przedłużyć wynajem w trakcie jego trwania?

Tak. Jeżeli przedłużasz pojazd o 24 godziny możesz zrobić to telefonicznie kontaktując się z Infolinią Handlową pod numerem telefonu +48 733 007 009. Jeżeli chcesz przedłużyć wynajem o więcej niż 24 h konieczna będzie zapłata za przedłużenie. Zapłacić możesz osobiście w najbliższym oddziale New Rent.

Opłaty

Co to jest depozyt?

To kwota która na czas wynajmu samochodu zostanie zablokowana na Twojej karcie płatniczej (kredytowej lub debetowej, Visa lub Mastercard). Jeśli Twoja karta nie ma funkcji blokady (tzw. pre-autoryzacji), kaucja zostanie pobrana z karty. Kaucja jest zwrotna. Środki na karcie są odblokowywane, jeśli samochód zostanie zwrócony bez uszkodzeń.

Czy mogę znieść opłatę administracyjną za szkodę wykupując dodatkowy pakiet?

Opłata administracyjna za każdą szkodę na pojeździe jest naliczana w przypadku gdy spowodowałeś kolizję, uszkodzenie pojazdu albo sprawca zdarzenia jest nieznany. Jeśli sprawcą jest inny uczestnik ruchu drogowego, ale Ty skontaktowałeś się z Infolinią Techniczną i zrobiłeś wszystko, o co prosił Cię pracownik infolinii – opłata administracyjna nie zostanie naliczona.

Nawet jeśli jesteś sprawcą szkody albo sprawca jest nieznany, możesz znieść opłatę administracyjną. Wystarczy że przed wynajmem wykupisz usługę – zniesienie opłaty administracyjnej za szkodę.

Czy na pewno chcesz anulować rezerwację?

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później

OK